+48 790 219 119

Pomoc

Zwroty i reklamacje

Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia zawartości i stanu przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy sporządzić protokół. Niedostosowanie się do tego punktu spowoduje utratę roszczeń.

Polityka zwrotów
Polityka reklamacji
Temat
Twoje dane
Zwrot płatności
Przedmiot zwrotu lub reklamacji
Przyczyna zwrotu lub reklamacji

Rozmiar pliku do 2 MB (maksymalnie 3 załączniki).

Szanujemy Twoją prywatność!
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej