+48 790 219 119

Pomoc

Najczęściej zadawane pytania

Ile drewna mogę zamówić w ramach jednego transportu?
Jakie są opcje dostawy zamówionych produktów?
Czy oferujecie drewno na zamówienie?
Jak mogę złożyć zamówienie?
Jakie są dostępne metody płatności?
Jakie są koszty dostawy?
Jakie drewno będzie najlepsze do kominka?
Czy można zwrócić zakupione drewno?
Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?
Czy drewno kominkowe jest sezonowane?
Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?
Jak długo trwa proces realizacji zamówienia?
Szanujemy Twoją prywatność!
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej